Jak napisała firma w komunikacie na razie poszukuje miejsca w Krakowie i w Warszawie i prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Kompletuje także zespół, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie hotelami i ekspansję w Polsce. Selina ma w planach otwarcie pierwszego polskiego hotelu jesienią 2018 roku, a do końca 2019 roku chce mieć tysiąc łóżek w trzech polskich miastach.
Selina ma 24 hotele leżące w miastach, nad morzem i w dżungli w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku planuje rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia pierwszych hoteli w Ameryce Północnej i w Europie, gdzie ma już trzy nieruchomości w Portugalii, Grecji i na Węgrzech. Do końca roku zamierza wejść do 15 nowych krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.
– Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju – mówi wiceprezes Seliny odpowiedzialny za rozwój firmy Steven Ohayon, cytowany w komunikacie. – Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych.
– Poszukujemy przede wszystkim działających już hoteli, którym będziemy mogli nadać nowe życie pod szyldem Seliny. W Warszawie i Krakowie chcemy pozyskać najpierw flagowe nieruchomości w śródmieściu, które pomieszczą po około 400 łóżek. W dalszej kolejności zamierzamy rozszerzyć działalność na inne dzielnice, bardziej oddalone od centrum miasta – dodaje Ohayon.
Selina powstała w 2015 roku w Ameryce Łacińskiej w odpowiedzi na potrzeby podróżnych, którzy chcą zwiedzać świat bez ograniczeń, poznając odmienne kultury, ludzi i miejsca, w których mogą zatrzymać się na dłużej, żyć tam i pracować. Selina oferuje więc gościom różne rodzaje noclegów – od akademików po prywatne, luksusowe pokoje i apartamenty, a także strefy coworkingowe i przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy, sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka czy przestrzeń przeznaczona na zorganizowanie koncertu, warsztatu czy konferencji.