Marriott wprowadza do Polski markę Le Méridien

Fot. materiały prasowe

Pod tym szyldem działać będzie hotel Royal w Krakowie spółki AMW Hotele należącej do Polskiego Holdingu Hotelowego.

List intencyjny w sprawie wprowadzenia marki podpisali dzisiaj prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hoteli Gheorghe Marian Cristescu i starszy dyrektor ds. rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej w Marriotcie International Janusz Mitulski – informuje PHH w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Polski Holding Hotelowy z nagrodą od Marriotta

– Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa, w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych – mówi Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie. Jak zapewnia, będzie to jedyny hotel tej marki w Polsce.

– Cieszę się, że nadal będziemy mogli posługiwać się nazwą Royal, która jest silnie związana z historią Krakowa – dodaje Cristescu.

Po przebudowie krakowski Le Méridien będzie miał 120 pokojów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TUI: Czas się przejechać

Rośnie zainteresowanie wycieczkami objazdowymi od niemieckiego TUI. Najpopularniejsze kierunki to Stany Zjednoczone, Włochy i ...

Betlej: Touroperatorzy odnawiają gwarancje, to dobrze rokuje

Mimo trudnej sytuacji na rynku, która z pewnością odbiła się niekorzystnie na wynikach finansowych, ...

Cypr i Grecja wśród krajów z najczystszą wodą do kąpieli w Europie

Cypr, Malta, Austria i Grecja to kraje, w których woda w naturalnych kąpieliskach jest ...

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

KLM jako pierwsza linia lotnicza integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp KLM rozpoczęły współpracę ...

Społeczna Rada Turystyki już działa

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wręczył nominacje kandydatom na członków powołanej przez siebie ...

Polska turystyka doceniona w Rosji

Polska Organizacja Turystyczna, która w marcu została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia ...