Marriott wprowadza do Polski markę Le Méridien

Fot. materiały prasowe

Pod tym szyldem działać będzie hotel Royal w Krakowie spółki AMW Hotele należącej do Polskiego Holdingu Hotelowego.

List intencyjny w sprawie wprowadzenia marki podpisali dzisiaj prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hoteli Gheorghe Marian Cristescu i starszy dyrektor ds. rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej w Marriotcie International Janusz Mitulski – informuje PHH w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Polski Holding Hotelowy z nagrodą od Marriotta

– Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa, w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych – mówi Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie. Jak zapewnia, będzie to jedyny hotel tej marki w Polsce.

– Cieszę się, że nadal będziemy mogli posługiwać się nazwą Royal, która jest silnie związana z historią Krakowa – dodaje Cristescu.

Po przebudowie krakowski Le Méridien będzie miał 120 pokojów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

150 tysięcy klientów Thomasa Cooka już w domu

Poranny samolot z Orlando na Florydzie przywiózł dzisiaj do Manchesteru ostatnich brytyjskich klientów zbankrutowanego ...

Rośnie konkurent dla Centralnego Portu Lotniczego

Zanim powstanie planowany pod Warszawą Centralny Port Lotniczy, w sąsiednich Niemczech ruszy lotnisko Berlin ...

Na Lotnisku Chopina 14-procentowy wzrost

11,9 miliona osób obsłużyło Lotnisko Chopina w tym roku do końca sierpnia. To o ...

Tuifly.com nie sprzeda biletów

TUI intensywnie rozwija sprzedaż przez internet, co oznacza między innymi integrację portalu TUIfly.com z ...

Turystyka w Polsce Wschodniej na kreskę

Trzy umowy na łączną kwotę 30 milionów złotych podpisał Bank Gospodarstwa Krajowego z pośrednikami ...

Turystyka daje chleb większości Greków

W maju 70 procent zatrudnionych w Grecji pracowało w sektorze turystycznym – podaje tamtejsze ...