Hotel z najdroższą choinką na świecie

Fot. www.kempinski.com

Hotel Kempinski Bahia w Marbelli pobił rekord wydatków na choinkę, jaką postawił w lobby. Powiesił na niej ozdoby za 13 milionów euro.

Dla porównania, drzewko w nowojorskim Rockefeller Center zostało ubrane za jedyne 73,5 tysiąca dolarów.

Autorką ozdób jest brytyjska projektantka mody Debbie Wingham. Do ubrania drzewka wykorzystała brylanty — białe, różowe i czarne. Niektóre z nich mają po dziewięć karatów. Oprócz tego powiesiła miniaturki akcesoriów od Chanel i Van Clef & Arpels, miniaturowe torebki od Cartiera z kultową panterą, buteleczki z perfumami, wydrukowane w 3D czekoladowe pawie i malutkie kieliszki do martini. Wszystkie ozdoby wykonano specjalnie do udekorowania tego drzewka, a jak zapewnia dyrekcja hotelu cenne kamienie, które pochodzą od Cartiera, Bulgariego i Chanel zostały pozyskane z „etycznych źródeł”.

Wcześniej najdroższą choinką było drzewko postawione w Abu Zabi w Emiratach Arabskich. Na jej udekorowanie wydano 11 mln dolarów. W tym roku Kempinski pobił rekord i tym samym został wpisany do Księgi Rekordów Guinnesa.

Na 28 grudnia hotel w Marbelli zaplanował uroczysty koktail i kolację, którą przygotuje znany hiszpański kucharz David Fernandez. Odbędzie się wówczas loteria, podczas której można będzie wygrać brylant wart dwa tysiące euro.

Pokój w Kempinski Hotel Bahia Marbella kosztuje poza sezonem 200 euro za noc. W sezonie, czyli teraz, na przykład od 28 grudnia do 2 stycznia, dwuoosobowy pokój na jedną noc kosztuje 613 euro.

Mogą Ci się również spodobać

Z Gdańska do Wiednia z Wizz Airem

Wizz Air ogłosił, że 27 kwietnia uruchomi nową trasę z Gdańska do Wiednia. Loty ...

PIT: Polacy chętnie wyjeżdżają z biurami podróży

Klienci biur podróży wyjeżdżali podczas tych wakacji najchętniej do Grecji, Bułgarii i Hiszpanii. Ale ...

Spółka CPK rozpoczęła konsultacje z partnerami biznesowymi

Podmioty zainteresowane udziałem w projekcie budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego mają czas do końca kwietnia ...

Milena Wysokińska nowym dyrektorem marketingu w Rainbowle

Z początkiem lutego stanowisko dyrektora ds. marketingu w spółce Rainbow Tours objęła Milena Wysokińska. ...

Chiny – katastrofa autokaru w prowincji Shaanxi

Co najmniej 36 ludzi zginęło, w tym dwoje dzieci, a 13 zostało rannych w ...

Ryanair: Przesiądź się w Porto i leć dalej

Od 3 stycznia Ryanair rozszerzy ofertę lotów łączonych o lotnisko w Porto. Wcześniej w ...