Dotąd marka hotelowa Tribe była obecna tylko w Australii – pisze Accor w komunikacie. W tym roku pojawi się również w Europie – pierwszy hotel pod tym szyldem otworzy się jesienią w Paryżu, a kolejne między innymi w Amsterdamie, Warszawie i Manchesterze. Tribe’y mają się też pojawić w Londynie, Berlinie, Wiedniu czy Lizbonie. W najbliższych pięciu latach Accor chce otworzyć ponad 50 obiektów tej marki na całym świecie, zwiększając ich łączną liczbę do 150.

CZYTAJ TEŻ: Accor wprowadza nową markę hotelową

– Tribe to lifestylowy brand z konkretnym charakterem, który zrywa z wizerunkiem tradycyjnych hoteli – tłumaczy starszy wiceprezes Accoru ds. strategii marketingowej Antoine Dubois, cytowany w komunikacie. Charakterystyczne dla Tribe’ów są na przykład wspólne przestrzenie zachęcające gości do nawiązywania kontaktów, zmieniające się w ciągu dnia menu w restauracjach czy dzieła lokalnych artystów i projektantów zdobiące wnętrza.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl