Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

Fot. materiały prasowe

Pięciogwiazdkowy hotel Mövenpick powstanie w Kołobrzegu. Będzie to pierwszy obiekt tej luksusowej, szwajcarskiej marki w Polsce.

266-pokojowy hotel należącej do Accoru szwajcarskiej marki Mövenpick stanie w Kołobrzegu, a zbuduje go firma Marvipol Development – informuje Accor w komunikacie.

– Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accoru w segmencie marek premium na naszym rynku. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

Fot. materiały prasowe

– Rynek hoteli premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick. Łącząc doskonałą lokalizację, wysoką jakość usług gastronomicznych i spa oraz rozwiązania przyjazne środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium – dodaje wiceprezes Marvipolu Development Grzegorz Kawecki.

Hotel stanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu przy ulicy Sułkowskiego, będzie można z niego wyjść bezpośrednio na plażę. Większość z 266 pokojów będzie miała balkony z widokiem na morze. W hotelu znajdą się również restauracja, bar w lobby, basen, sauny, centrum spa i miejsce do organizacji konferencji.

Fot. materiały prasowe

Pod marką Mövenpick działa prawie 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Neckermann sprzedaje wycieczki w warszawskim Blue City

Piąte w tym roku, a 20 w ogóle, własne biuro sprzedaży otworzył dzisiaj Neckermann. ...

Grecos zmniejsza prowizje, agenci protestują

Biuro podróży Grecos zmienia warunki prowizyjne swoim agentom. – Dostosowujemy je do rynku – ...

Niemiecka branża turystyczna słono zapłaci za dyrektywę

Wdrożenie unijnej dyrektywy dotyczącej wycieczek zorganizowanych i aranżowanych będzie kosztować niemiecką branżę turystyczną 45 ...

Ryanair: Obniżymy ceny biletów, a i tak więcej zarobimy

Irlandzki przewoźnik notuje świetne wyniki finansowe, a jej szef krytykuje pasażerów, że „jęczą” z ...

Grecja – 30 milionów euro pomocy dla firm turystycznych

Minister turystyki Grecji Harry Theoharis ogłosił, że rząd wesprze 30 milionami euro przedsiębiorców, którzy ...

Prawie dwa razy więcej Polaków w Izraelu

Odkąd rząd Izraela zachęca dopłatami linie lotnicze do otwierania połączeń z Tel Awiwem, lawinowo ...