Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Fot. materiały prasowe

Mövenpick we Wrocławiu będzie piątym hotelem tej marki w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

– Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Mövenpick, co jest dowodem, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Mövenpick Wrocław jako architektoniczna wizytówka miasta zaoferuje gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Hotel Grand to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać jego architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo, a z drugiej wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Mövenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego – dodaje prezes spółki Rafin specjalizującej się w zarządzaniu hotelami i rewitalizacją zabytkowych obiektów Paweł Rojek.

Hotel będzie miał 180 pokojów, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness, spa i podziemny parking. Za projekt jego rozbudowy odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa prawie 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niedzielski: Certyfikat covidowy już mamy, na aplikację trzeba poczekać

Polska przyłączyła się dzisiaj do systemu unijnych certyfikatów covidowych – zapowiedział minister zdrowia Adam ...

Przedsiębiorcy z BCC mają plan odmrożenia turystyki dziecięcej

Wakacje podzielone, jak ferie, na terminy i regiony. Dowożenie dzieci na kolonie tylko specjalnym ...

Betlej: Tanie linie dodają wakacyjne trasy

Tanie linie lotnicze planują na nowy sezon letni więcej kierunków stricte wakacyjnych. To konkurencja ...

Masz iPhone’a? Zapłacisz więcej za samolot i wakacje

Linie lotnicze, agencje turystyczne i sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom wyższe ceny na ...

Włoskie media: Turystyka zagraża dziedzictwu

Dziedzictwo krajobrazowe i artystyczne Włoch jest zagrożone z powodu niekontrolowanego napływu turystów – alarmuje ...

Dominikana nie wpuściła wycieczkowca z obawy przed wirusem

Statek wycieczkowy norweskiej firmy Fred. Olsen Cruise Lines, który miał zawinąć do portu w ...