Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Fot. materiały prasowe

Mövenpick we Wrocławiu będzie piątym hotelem tej marki w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

– Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Mövenpick, co jest dowodem, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Mövenpick Wrocław jako architektoniczna wizytówka miasta zaoferuje gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Hotel Grand to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać jego architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo, a z drugiej wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Mövenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego – dodaje prezes spółki Rafin specjalizującej się w zarządzaniu hotelami i rewitalizacją zabytkowych obiektów Paweł Rojek.

Hotel będzie miał 180 pokojów, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness, spa i podziemny parking. Za projekt jego rozbudowy odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa prawie 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

FlixBus wraca na europejskie szlaki

18 czerwca FlixBus wznowi kursy na trasach międzynarodowych, głównie dzięki otwarciu granic kilku europejskich ...

Tymi liniami lepiej nie latać

Wszyscy, którzy chcą latać rosyjskimi liniami, powinni najpierw poznać ranking najbardziej spóźnialskich przewoźników Zdaniem ...

Osiemnaście Księżniczek zostaje w portach

Armator statków wycieczkowych, Princess Cruises, zawiesił na dwa miesiące wszystkie rejsy swych 18 jednostek. ...

Małopolska: Razem dla turystyki

Uruchomiony przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego serwis internetowy „Razem dla turystyki” ma służyć przedsiębiorcom ...

Accor i Qatar – dwa programy lojalnościowe, wspólne korzyści klientów

Członkowie Le Club AccorHotels i Privilege Club Qatar Airways mogą wymieniać zebrane mile i ...

Polacy wolą oszczędzanie niż urlop na kredyt

63 procent Polek i 56 procent Polaków regularnie odkłada pieniądze, żeby pozwolić sobie na ...