Reklama

Niemcy zadowoleni z zaufania do ich marki turystycznej

Niemcy jako cel podróży mają mocną markę w gronie menedżerów turystyki, którzy organizują swoim klientom przyjazdy do tego kraju – wynika z ankiety.

Publikacja: 29.04.2021 10:16

Niemcy zadowoleni z zaufania do ich marki turystycznej

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Dzisiaj kończą się targi turystyki przyjazdowej w Niemczech GTM Germany Travel MartTM 2021. W tym roku impreza miała formę zdalną. Wzięło w niej udział około 250 niemieckich dostawców i 480 kupujących z biur podróży z całego świata.

Deutsche Zentrale für Tourismus, instytucja odpowiedzialna za promowanie Niemieckich walorów turystycznych na świecie, przeprowadziła „wśród kluczowych klientów branży turystycznej z 27 krajów” badanie. Wzięła w nim udział około jedna trzecia klientów z międzynarodowej branży turystycznej, którzy zarejestrowali się na GTM. DZT chciało się przekonać, jakie są wśród nich nastroje i oczekiwania.

95 procent ankietowanych zakłada, że ​Niemcy jako kierunek turystyczny będą po kryzysie co najmniej tak samo atrakcyjne dla odwiedzających, jak przed pandemią.

– Nawet podczas kryzysu spowodowanego covid-19 Niemcy jako cel podróży są dobrze postrzegane – zarówno przez klientów, jak i partnerów handlowych – komentuje prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie DZT. – Pozytywne nastawienie wśród kupujących z rynków zagranicznych jest nawet powyżej średniej i wynosi 58 procent.

– Zaufanie do naszej marki znajduje odzwierciedlenie w oczekiwaniach biznesowych. Klienci, którzy biorą udział w najważniejszym wydarzeniu sprzedażowym niemieckiej turystyki przyjazdowej, w większości optymistycznie patrzą na ten rok: ponad połowa (53 proc.) spodziewa się poprawy. W porównaniu z kryzysowym rokiem 2020 jedna trzecia zakłada rozwój biznesu na takim poziomie jak w roku poprzednim – dodaje Hedorfer.

Reklama
Reklama

38 procent menedżerów turystycznych biorących udział w GTM zakłada, że w nadchodzącym roku branża powróci do poziomu sprzed kryzysu, a ponad jedna trzecia uważa, że stanie się to najpóźniej do 2023 roku.

„Fazie ożywienia sprzyja wyjątkowo wysoka ocena oferty turystycznej w Niemczech. Przede wszystkim uwagę zwraca temat zrównoważonego rozwoju: 84 procent ocenia jakość zrównoważonych produktów w Niemczech jako dobrą lub bardzo dobrą. Najwyższymi ocenami cieszą się też oferty oparte na rozwiązaniach wirtualnych: 93 procent kluczowych klientów ocenia dostępne treści cyfrowe jako dobre lub bardzo dobre” – czytamy w komunikacie.

Dzisiaj kończą się targi turystyki przyjazdowej w Niemczech GTM Germany Travel MartTM 2021. W tym roku impreza miała formę zdalną. Wzięło w niej udział około 250 niemieckich dostawców i 480 kupujących z biur podróży z całego świata.

Deutsche Zentrale für Tourismus, instytucja odpowiedzialna za promowanie Niemieckich walorów turystycznych na świecie, przeprowadziła „wśród kluczowych klientów branży turystycznej z 27 krajów” badanie. Wzięła w nim udział około jedna trzecia klientów z międzynarodowej branży turystycznej, którzy zarejestrowali się na GTM. DZT chciało się przekonać, jakie są wśród nich nastroje i oczekiwania.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Popularne Trendy
Rząd tnie budżet na promocję polskiej turystyki. Opozycja: Polacy chcą odpoczywać!
Popularne Trendy
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke odchodzi ze stanowiska
Popularne Trendy
Podróże Europejczyków. Polacy wśród mistrzów odwiedzania stron rodzinnych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Popularne Trendy
Rząd Niemiec pracuje nad nową strategią dla turystyki. Nacisk na konkurencyjność
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama