W jej ramach POT umieścił w Warszawie i w Krakowie po jednym muralu z wizerunkiem odwróconej tyłem kobiety w wianku z polnych kwiatów i hasłem "Poszukaj RESETU na polskiej wsi".
Czytaj więcej
52 procent Polaków planuje w tym roku wyjazd na urlop. Podobne plany ma połowa Węgrów i Czechów i 47 procent Słowaków.
O co chodzi? "Turystyka wiejska to jedna z najważniejszych gałęzi turystyki. Kampania REset jest odpowiedzią na potrzeby turystów krajowych, którzy szukają oddechu od wielkomiejskiego trybu życia, głównie zapracowanych mieszkańców polskich miast. Polska Organizacja Turystyczna restartuje turystykę wiejską" - wyjaśnia organizacja w komunikacie.
W Warszawie mural powstał w alei Solidarności, przy placu Bankowym
W dalszej części czytamy, że celem kampanii jest promocja turystyki wiejskiej i najlepszych destynacji (sic!) agroturystycznych wśród mieszkańców polskich miast. Bogata oferta wypoczynku na wsi stanowi atrakcyjną formę spędzenia wolnego czasu, zwłaszcza dla osób z dużych ośrodków miejskich, turystów aktywnych oraz polskich rodzin".