Jest on dostępny dzięki platformie internetowej ArrivalGuides, przez którą turysta może nie tylko zarezerwować konkretne usługi, takie jak nocleg lub przelot, ale także uzyskać kompleksową informację o docelowym miejscu podróży.

Przewodnik podzielony jest na 16 sekcji i tematów, które przedstawiają różne aspekty miasta. Turysta znajdzie tutaj informacje nie tylko o najpopularniejszych atrakcjach turystycznych, ale także o ciekawych miejscach np. na warszawskiej Pradze, czy nad Wisłą.

W przewodniku znajdują się zakładki poświęcone Warszawie Fryderyka Chopina i Marii Skłodowskiej–Curie oraz miejskim ciekawostkom. Przewodnik podpowiada co w Warszawie robić zimą, a co, jeśli przyjedzie się z dziećmi. Nie zabrakło też tematów kulinarnych oraz miejsc polecanych na zakupy i wieczorną rozrywkę.

W tym roku przewodnik po Warszawie został pobrany już ponad 740 tysięcy razy, najczęściej w języku angielskim. Stołeczne Biuro Turystyki, opierając się na statystykach ArrivalGuides, podaje, że jeśli nawet tylko 5 procent osób z tych, którzy odwiedzili platformę lub do których dotarł przewodnik odwiedzi Warszawę, to do budżetu miasta wpłynie ponad 13,3 mln euro.

ArrivalGuides jest dostawcą wirtualnych przewodników do ponad 300 operatorów na całym świecie. Z usług i treści dostarczanych przez ArrivalGuides korzystają m.in.: przewoźnik promowy Stena Line, linie lotnicze (np. Air Berlin, Norwegian, Aer Lingus, Eurowings), touroperatorzy tacy jak Thomas Cook oraz firmy typu Visa. Poza wiodącym produktem, jakim są przewodniki, ArrivalGuides dostarcza klientom także filmy wideo dzięki współpracy z programem Smart TV.