To jedna z największych inwestycji w branży hotelarskiej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Hotele będą działać pod markami Louvre Hotels Group, drugiej co do wielkości sieci hotelarskiej w Europie.
Inwestycja zostanie zrealizowana w tzw. systemie condo – każdy pokój i apartament będzie miał swojego właściciela. Zainteresowanie już wyraziły fundusze inwestycyjne, ale nabywcami mogą być również osoby fizyczne.
Kupujący, którzy staną się także udziałowcami całego hotelu (proporcjonalnie recepcji, strefy wellness, sal konferencyjnych), będą mieli zagwarantowaną stopę zwrotu – 21 proc. zysku z inwestycji w ciągu trzech lat.
Operatorem hoteli zostanie powołana do tego spółka Qualia Hotel Management. – Nabywcy nie będą się martwić o wynajmowanie pokojów. Zapewniamy nie tylko znaną markę, ale także profesjonale zarządzanie – mówi dyrektor pionu hotelowego Qualia Development Rafał Abramczyk.
Hotele powstaną w Międzyzdrojach, Gdańsku, Władysławowie, Zakopanem, Dusznikach-Zdroju, Juracie i Warszawie pod markami Golden Tulip, Royal Tulip i Tulip Inn.