Reklama
Rozwiń
Reklama

Trivago wprowadzał klientów w błąd

Trivago na pierwszych miejscach wyświetlał oferty, za które dostawał najwięcej pieniędzy z tytułu opłat reklamowych. Tym samym wprowadzał klientów w błąd. Grozi mu za to 10 milionów dolarów kary

Publikacja: 06.12.2018 06:03

Trivago wprowadzał klientów w błąd

Foto: Bloomberg

W sierpniu australijska Komisja do spraw Konkurencji i Ochrony Konsumenta (Australian Competition and Consumer Commission, ACCC) podała Trivago, wyszukiwarkę noclegów, do sądu federalnego, zarzucając jej wprowadzanie klientów w błąd. ACCC twierdzi, że na stronie w pierwszej kolejności wyświetlane były oferty hoteli, które płaciły najwyższą cenę za kliknięcie (cost per click – koszt za kliknięcie w reklamę) - donosi portal Travel Pulse. Praktyki stosowane były od grudnia 2013 roku do kwietnia 2018 roku. Rozprawa w tej sprawie odbędzie się 14 grudnia w Melbourne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama