Jak informuje portal Gloobi.de, przy znaczącej zmianie godzin lotu klient może co prawda domagać się obniżenia ceny (zwrotu części kosztów) za świadczenia, z których korzystał w wymiarze krótszym niż początkowo gwarantowała to umowa, nie ma jednak prawa do rekompensaty za zmarnowane wakacje. Taką decyzję wydał sąd w Monachium, rozpatrujący sprawę klientki, której touroperator przesunął wylot o 12 godzin później. Turystka miała początkowo lecieć na tydzień do Antalyi, zaczynając podróż 18 grudnia o godzinie 1.30 w nocy z Hanoweru. Lot został przesunięty na 12.50, w wyniku czego do Turcji przyleciała o 18.10, a nie o 7 rano, jak to było wcześniej zaplanowane. Skarżąca chciała skorzystać z innego rejsu, który startował o dogodniejszej porze i zażądała bezpłatnej zmiany rezerwacji. Biuro podróży odmówiło jednak spełnienia jej prośby.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas