Zasada jednej ceny utrudnia konkurowanie

Na rynku stacjonarnych biur agencyjnych w Niemczech nie należy spodziewać się zmian, inaczej będzie w segmencie agentów internetowych, gdzie dojdzie do przejęć - uważa firma badawcza Dr. Fried & Partner

Publikacja: 05.10.2018 03:43

Zasada jednej ceny utrudnia konkurowanie

Foto: ROL

Dr. Fried & Partner przeprowadziła pogłębioną analizę niemieckiego rynku agencyjnego. W badaniu oddzielnie opisane zostały trendy, które będą kształtować segment stacjonarnych i internetowych biur sprzedaży. Analitycy są zdania, że podczas gdy w grupie tych pierwszych nie będzie znaczących zmian, to już w tej drugiej należy liczyć się ze zwiększoną konsolidacją.

Autorzy raportu podkreślają, że wzrost sprzedaży ofert turystycznych u stacjonarnych agentów od pewnego czasu nie rośnie ponad inflację. Nawet, jeśli niektóre rodzaje oferty, jak na przykład rejsy wycieczkowe, sprzedają się lepiej niż w latach poprzednich, to w pozostałych segmentach notuje się spadek.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"