Thomas Cook wprowadza nowy system dla agentów

Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii

TUI: Bez numeru telefonu nie ma rezerwacji

Niemiecki TUI odrzuca rezerwacje, w których nie ma numeru telefonu komórkowego klienta. Firma tłumaczy, że woli nie sprzedać wyjazdu niż nie móc zatroszczy...

Grupa Mouzenidis: Rozwijamy się, kolejny rok zapowiada się lepiej niż poprzedni

350 milionów euro wyniósł w 2018 roku przychód Grupy Mouzenidis. Na kwotę złożyły się między innymi wyniki linii lotniczej Ellinair i biura podróży Mouzeni...

Hiszpańscy hotelarze spokojnie o sytuacji Cooka

Hiszpańskie organizacje hotelarskie, szczególnie na Wyspach Kanaryjskich i Balearach, z uwagą przyglądają się sytuacji Thomasa Cooka. Na razie nie widzą po...

Betlej: W biurach podróży bez przełomu

Nie ma ciągle powyborczego ożywienia sprzedaży w biurach podróży. W tej sytuacji pozostało liczyć na lipcową wypłatę 500+ na pierwsze dziecko i popsucie si...

TUI inwestuje w portal

Strona TUI.com będzie miejscem, w którym internauta znajdzie wyjazdy na cały świat i kupi każdą usługę turystyczną – zapowiada Grupa TUI

TUI wprowadza nową markę

TUI Tours to nowa marka Grupy TUI, w ramach której touroperator będzie organizować wycieczki objazdowe. Na początek w ofercie znalazło się sto programów w...

Thomas Cook rozwija sieć hoteli w Hiszpanii

40 milionów euro zainwestuje Thomas Cook w hotele w Hiszpanii – poinformował prezes firmy Peter Fankhauser podczas otwarcia nowego obiektu Cook’s Club na M...

Rainbow: Lato na małym plusie

Sprzedaliśmy na lato 230 tysięcy wyjazdów. To 10,6 tysiąca więcej niż rok wcześniej – podaje biuro podróży Rainbow

7 milionów turystów Itaki

Wrocławskie lotnisko obsłużyło dzisiaj 7-milionowego klienta biura podróży Itaka. Okazała się nim turystka z Bielawy na Dolnym Śląsku, która wraz z mężem p...

Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają

Thomas Cook zapewnił brytyjskie związki zawodowe pracowników branży turystycznej i transportowej, że chce utrzymać swoje stacjonarne salony sprzedaży – don...

Stowarzyszenie agentów turystycznych: Wypromujemy naszych członków

Agenci turystyczni będą promować się w internecie. – Chcemy zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów, zachęcić ich do korzystania z naszych usług – m...

Europejscy agenci walczą o równy dostęp do biletów lotniczych

Równe i przejrzyste zasady dostępu do biletów lotniczych to problem zajmujący europejskich agentów turystycznych. Liczą na pomoc nowej Komisji Europejskiej

Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Klienci niemieckiego Neckermanna będą mogli sami stworzyć ofertę dla siebie. Z usług dostępnych na stronie touroperatora złożą pakiet odpowiadający ich życ...

Betlej: Prawie dwa miliony sprzedanych wycieczek

W tym roku biura podróży sprzedały już 1,85 miliona wyjazdów. To wynik lepszy niż przed rokiem. Szykuje się też historyczny wynik finansowy – pisze ekspert

Rainbow: Dzieci nawet po Dniu Dziecka za darmo

Trwa akcja promocyjna Rainbowa pod hasłem „15 dni dziecka”. Przy zakupie pobytu w wybranych hotelach dziecko pojedzie na wczasy za darmo albo ze zniżką

Rainbow inauguruje letnie czartery z Łodzi

W ostatni piątek maja pierwszy samolot czarterowy Rainbowa zabrał turystów z Łodzi na grecką wyspę Zakintos. W połowie czerwca touroperator uruchomi także...

Wielka turystyczna piątka na Liście 500

Pięć największych firm turystycznych w Polsce – Itaka, TUI Poland, Rainbow, Coral Travel i Grecos – znalazło się na liście największych firm w kraju, opubl...

„Rzeczpospolita”: Itaka liderem XXX-lecia wolności gospodarczej

Biuro podróży Itaka zostało wyróżnione za swoją działalność biznesową przez redakcję „Rzeczpospolitej” z okazji XXX-lecia polskiej transformacji ustrojowej

Turysto, chcesz sam znaleźć ofertę? Zajmie ci to dwa miesiące

Średnio 51 dni spędzają dorośli Brytyjczycy na przeglądaniu ofert, zanim znajdą odpowiednią propozycję dla siebie – wynika z badania brytyjskiego touropera...