Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Best Reisen rośnie na egzotyce

Biuro podróży Best Reisen zanotowało bardzo dobry wynik w 2018 roku – jego przychody urosły o ponad 65 procent. Kolejny sezon zapowiada się jeszcze lepiej

Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach part...

TUI łączy formy sprzedaży

Niemiecki TUI już przed paroma tygodniami zapowiadał mocniejsze połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową. Teraz tworzy oddzielny zespół, który będzi...

Betlej: W Polsce wzrost popytu na wycieczki większy niż u sąsiadów

52 złote w ostatnim tygodniu, a 163 złote w ciągu ostatnich pięciu tygodni – o tyle wzrosła średnia cena tegorocznych wakacji w biurach podróży – podaje ek...

Rafał Szczęsny na czele HanseMerkur w Polsce

Poszerzyć siatkę sprzedawców – to jedno z zadań, jakie stawia sobie nowy szef polskiego oddziału niemieckiej firmy ubezpieczeniowej HanseMerkur, specjalizu...

Wróciła „Itaka pod Żaglami”, tym razem… z rowerami

Zgodnie z zapowiedzią prezesa Itaki Mariusza Jańczuka, do oferty tego biura podróży powróciły rejsy statkiem po Wyspach Kanaryjskich i Maderze. W programac...

Leila Ben Arfi: Estetyka w turystyce jest dla mnie ważna

Prowadzi biuro podróży od 27 lat. Pokonując trudności, ale i wykorzystując atuty, jakie daje jej pochodzenie i płeć, stworzyła firmę, która weszła do pierw...

Luksusowe wakacje tylko u agenta

Dertour Deluxe, touroperator specjalizujący się w wyjazdach dla wymagających klientów, chce sprzedawać ofertę tylko przez stacjonarne biura podróży. W inte...

Upadło biuro podróży Olimp

Krakowskie biuro podróży Olimp, specjalizujące się w wyjazdach narciarskich do Włoch i Austrii i turystyce młodzieżowej, ogłosiło niewypłacalność. Właścici...

Kto szuka u agenta, kupuje w internecie

W ciągu ostatnich 12 lat odsetek klientów, którzy przeglądają strony internetowe w poszukiwaniu idealnych wakacji, ale kupują je w tradycyjnym biurze, spad...

Kayak zwalnia ludzi w Europie

Ponad 50 pracowników zatrudnionych w europejskich biurach Kayaka pożegna się z pracą. Firma łączy kilka działów marketingu, żeby poprawić efektywność i prz...

Andryszak: Po słabym styczniu sprzedaż ruszyła

W niemieckim TUI rezerwacje na lato 2019 roku są na zeszłorocznym, rekordowym poziomie – twierdzi prezes TUI Deutschland Marek Andryszak

Jacek Socha na pokładzie Grecosa

Jacek Socha, menedżer specjalizujący się w kontraktowaniu hoteli, a ostatnio dyrektor handlowy w Small Planet, zasilił szeregi zespołu biura podróży Grecos

eSky rośnie dwucyfrowo

W 2018 roku Grupa eSky, agent turystyczny działający online, wypracowała prawie 1,5 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży, z czego 180 milionów złotych...

Rosjanie już wypoczywają w Hurghadzie

Do Hurghady przyleciał samolot z 220 rosyjskimi turystami. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że to pierwszy taki rejs od czasu zamachu na rosyjsk...

Betlej: Niemcy też mają kłopot ze sprzedażą wycieczek

Bardziej opłacalna sprzedaż internetowa to jedna z przyczyn rosnącej przewagi zdigitalizowanych gigantów, jak TUI Group, nad mniejszymi organizatorami sprz...

Niemieckie biura podróży wydłużają wczesną rezerwację

DER Touristik zapowiedział, że przedłuży sprzedaż ofert w promocyjnych cenach w ramach wczesnej rezerwacji, aby zachęcić klientów do kupowania wyjazdów. Na...

Agent lepszy od asystenta głosowego

Touroperator Kuoni przeprowadził eksperyment, w którym zapytał o kierunki wakacyjne agentów turystycznych i asystenta głosowego. Okazało się, że maszyna wc...

Betlej: Szykuje się efekt 500+ 2.0 w turystyce

Jeśli rząd przyjmie zapowiedziane na konwencji Prawa i Sprawiedliwości zmiany mające stymulować gospodarkę, na zagraniczne wycieczki poleci 320 – 370 tysię...