TUI Poland rozesłał w poniedziałek esemesami i pocztą elektroniczną w tej sprawie komunikat do klientów, którzy wcześniej nie zgodzili się na zamianę wpłaconej zaliczki na voucher lub nie chcieli przesunąć wyjazdu na inny termin.
„Od ponad dwóch tygodni z radością latamy z Państwem do wielu popularnych destynacji wakacyjnych. Kolejnym krokiem powrotu do normalności jest rozpoczęcie zwrotu środków za anulowane zgodnie z art. 15k ustawy COVID-19 imprezy turystyczne oparte o przelot czarterowy i z dojazdem własnym” – czytamy w komunikacie touroperatora.
„Zdajemy sobie sprawę, że Klienci czekają z niecierpliwością na zwroty. Ze względu na dużą ilość rezerwacji proces będzie realizowany stopniowo, dlatego też prosimy Klientów o wyrozumiałość”.
Jak informuje TUI Poland, klienci którzy zawarli umowę bezpośrednio z biurem (za pośrednictwem Telefonicznego Centrum Rezerwacji TUI i przez stronę www.tui.pl), mają po prostu czekać na sygnał, że pieniądze zostały już przelane.
CZYTAJ TEŻ: TUI Poland odwołuje lato klientom z Litwy i Czech