Reklama
Rozwiń

Nobu zaprasza na czarnego dorsza w sosie miso

Pierwszy w Polsce hotel marki, którą stworzyli szef kuchni Nobu Matsuhisa, aktor Robert De Niro i producent filmowy Meir Teper, przyjmie gości już w czerwcu.

Publikacja: 03.03.2020 15:15

Nobu zaprasza na czarnego dorsza w sosie miso

Foto: Fot. materiały prasowe

Historia sieci luksusowych hoteli i restauracji Nobu rozpoczęła się pod koniec lat 80. XX w., kiedy Robert De Niro, bywalec restauracji japońskiego szefa kuchni Nobu Matsuhisy w Los Angeles, namówił jej właściciela na otwarcie kolejnych lokali – czytamy w komunikacie hotelu Nobu. Pierwsza restauracja o nazwie Nobu ruszyła w 1994 roku na nowojorskim Manhattanie. Dziś jest ich na świecie ponad 40.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

W 2013 roku właściciele restauracji zrobili kolejny krok i otworzyli w Las Vegas pierwszy hotel. W kolejnych latach ich liczba wzrosła do dziesięciu – działają w Manili, Miami Beach, Malibu, Londynie, na Ibizie, w Palo Alto, Marbelli, Los Cabos i Barcelonie. Aktualnie oprócz warszawskiego hotelu firma przygotowuje do otwarcia obiekty w Chicago, Rijadzie, Toronto, São Paulo, Atlancie, Tel Awiwie i Londynie.

CZYTAJ TEŻ: WorldHotels Crafted Collection – nowa marka luksusowych hoteli

Marka Nobu, jak czytamy w komunikacie, powstała na „fundamentach wyśmienitej autorskiej kuchni Matsuhisy” oraz z inspiracji „japońską filozofią życia”. Hotele Nobu przyciągają gości szukających nie tylko wypoczynku, ale także wrażeń kulinarnych. Matsuhisa przez wiele lat pracował w Peru – z braku japońskich składników musiał wykazywać się dużą kreatywnością, która szybko stała się jego znakiem rozpoznawczym.

W restauracji warszawskiego Nobu będzie można spróbować między innymi „legendarnego” czarnego dorsza w sosie miso, sashimi „new style” z olejem sezamowym, tatara z tuńczyka w sosie sojowo-wasabi z kawiorem z jesiotra syberyjskiego, grilowanej japońskiej wołowiny wagyu w pięciu odsłonach, a także sushi z „najwyższej jakości owoców morza”.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

Nobu Hotel Warsaw mieści się w wyremontowanym skrzydle kamienicy u zbiegu ulic Koszykowej i Wilczej (do niedawna był tam hotel Rialto) oraz w budowanej nowej części, którą wyróżnia szklano-kamienna fasada z tarasami z zielenią. Wystrój łączy „elegancki, klasyczny styl” kamienicy z nowoczesnością i minimalizmem dobudówki.

ZOBACZ TAKŻE: Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Znakiem rozpoznawczym hoteli Nobu ma być także obsługa, którą można opisać słowem „omotenashi”. Oznacza ono „dbanie o gości z pełnym oddaniem i odpowiadanie na ich potrzeby, zanim jeszcze zostaną wypowiedziane”.

Obiekt ma 117 pokojów. Oprócz wspomnianej restauracji są w nim centrum wellness, kawiarnia, bar, miejsce do organizacji wydarzeń o powierzchni 438 metrów kwadratowych i kameralne sale spotkań.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

Historia sieci luksusowych hoteli i restauracji Nobu rozpoczęła się pod koniec lat 80. XX w., kiedy Robert De Niro, bywalec restauracji japońskiego szefa kuchni Nobu Matsuhisy w Los Angeles, namówił jej właściciela na otwarcie kolejnych lokali – czytamy w komunikacie hotelu Nobu. Pierwsza restauracja o nazwie Nobu ruszyła w 1994 roku na nowojorskim Manhattanie. Dziś jest ich na świecie ponad 40.

W 2013 roku właściciele restauracji zrobili kolejny krok i otworzyli w Las Vegas pierwszy hotel. W kolejnych latach ich liczba wzrosła do dziesięciu – działają w Manili, Miami Beach, Malibu, Londynie, na Ibizie, w Palo Alto, Marbelli, Los Cabos i Barcelonie. Aktualnie oprócz warszawskiego hotelu firma przygotowuje do otwarcia obiekty w Chicago, Rijadzie, Toronto, São Paulo, Atlancie, Tel Awiwie i Londynie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Airbnb i Majorka przeciwko szarej strefie w turystyce. Znikną nielegalne noclegi
Hotele
Wakacje 2025. Polska droższa od Teneryfy, ale Zakopane zaskakuje konkurencyjnymi cenami
Hotele
Wyjaśniło się, czy hotele na Teneryfie będą strajkować. Pracownicy żądali podwyżek
Hotele
Polski Holding Hotelowy ma strategię. Cel: Być kreatorem polskiego rynku hotelowego