W dniach 5-7 listopada w hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim odbyło się pierwsze posiedzenie Rady Hoteli połączonych fundacji. W programie spotkania znalazły się: przedstawienie nowej, skonsolidowanej fundacji i członków jej rady, podsumowanie działań wspierających hotele członkowskie, prezentacja aplikacji mobilnej i planów rozwoju programu lojalnościowego Prestige Club. Opracowano również nową formę audytu jakości usług obiektów zrzeszonych w PPH i zatwierdzono almanach obowiązków hoteli i obiektów zrzeszonych w fundacji.

– Z przyjemnością mogę przyznać, że udało nam się wypracować wspólne stanowisko i przyjąć decyzje kierunkowe dla pracy zarządu w obszarach budowy marki, strategii marketingowej i komunikacji – mówi cytowany w komunikacie prasowym Krzysztof Jędrocha, prezes fundacji Polish Prestige Hotels.

Podczas posiedzenia odbyły się również prelekcje i wykłady, m.in. na temat fuzji i budowy marki, istoty hoteli luksusowych i butikowych, poprawy poziomu sprzedaży i marketingu, hotelarstwa łatwego w sprzedaży czy przydatnych start-upów. W czasie obrad pracownicy działów marketingu i sprzedaży wzięli też udział w 8-godzinnych warsztatach Revenue Management przygotowanych dla hoteli PPH.

W wydarzeniu, w którym uczestniczyło też kilka obiektów niezrzeszonych i firmy–partnerzy, wzięło udział prawie 100 osób.

Partnerami spotkania były: KOSService Group, Eltrix, Basilur, KConsult, Barbat, Wine4you, Dom Wina. Kolejne zostało zostało zaplanowane na wiosnę 2018 roku.