Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Fot. materiały prasowe

Accor przejmie zarządzanie zakopiańskim hotelem Imperial. Po rozbudowie obiekt będzie działał pod należącą do Accoru szwajcarską marką Mövenpick.

Hotel Imperial Zakopane zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka na mocy umowy podpisanej przez właściciela tej marki hotelowej Accor i inwestora obiektu grupę Europlan – czytamy w komunikacie Accoru.

Pięciogwiazdkowy Mövenpick Zakopane Imperial powstanie po rozbudowie historycznego obiektu Imperial Zakopane, który stoi przy ulicy Balzera 1, nieopodal szlaku do Morskiego Oka, drogi do Kuźnic i trasy prowadzącej w stronę Krupówek i centrum Zakopanego. „To miejsce pełne historycznego piękna, znane każdemu miłośnikowi górskiej stolicy Polski” – głosi komunikat.

Hotel będzie miał 142 pokoje, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum spa z gabinetami kosmetycznymi i podziemny parking. Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.

Będzie to drugi Mövenpick w Polsce (pierwszy buduje się w Kołobrzegu), a także drugi hotel Accoru w Zakopanem, po Mercurze Kasprowy.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Marka Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie. – Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w miastach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – zapowiada.

– Zakopiański Imperial to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – dodaje prezes Europlanu Artur Kozieja.

ZOBACZ TAKŻE: Orle Gniazdo w Szczyrku pod skrzydłami Mercure’a

Pod marką Mövenpick, powstałą w latach 40. w Szwajcarii, działa około 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnictwo wróci do dawnej formy w 2024 roku

Pasażerskie przewozy lotnicze zmaleją w tym roku o 60-70 procent. Agencja S&P szacuje, że ...

Gdańsk opowie o czasach wojny

Po trwającej 4,5 roku budowie, jutro otwarte zostanie dla zwiedzających Muzeum II Wojny Światowej ...

Grecja: Silne trzęsienie ziemi na Krecie

O 8.23 czasu polskiego Kretę nawiedziło trzęsienie ziemi o magnitudzie 6 stopni – podaje ...

Francja wraca do grona krajów, do których można latać

Francja zobowiązała się, że będzie wpuszczać do samolotów wyłącznie pasażerów z ujemnym wynikiem testu ...

Port Lotniczy Lublin ma nową halę odlotów

Wczoraj lubelskie lotnisko oddało do użytku nową halę odlotów. Dzięki tej inwestycji będzie obsługiwać ...

Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

Polski rynek hotelowy jest w fazie rozkwitu. Tylko w ubiegłym roku liczba noclegów zwiększyła ...