Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Fot. materiały prasowe

Accor przejmie zarządzanie zakopiańskim hotelem Imperial. Po rozbudowie obiekt będzie działał pod należącą do Accoru szwajcarską marką Mövenpick.

Hotel Imperial Zakopane zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka na mocy umowy podpisanej przez właściciela tej marki hotelowej Accor i inwestora obiektu grupę Europlan – czytamy w komunikacie Accoru.

Pięciogwiazdkowy Mövenpick Zakopane Imperial powstanie po rozbudowie historycznego obiektu Imperial Zakopane, który stoi przy ulicy Balzera 1, nieopodal szlaku do Morskiego Oka, drogi do Kuźnic i trasy prowadzącej w stronę Krupówek i centrum Zakopanego. „To miejsce pełne historycznego piękna, znane każdemu miłośnikowi górskiej stolicy Polski” – głosi komunikat.

Hotel będzie miał 142 pokoje, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum spa z gabinetami kosmetycznymi i podziemny parking. Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.

Będzie to drugi Mövenpick w Polsce (pierwszy buduje się w Kołobrzegu), a także drugi hotel Accoru w Zakopanem, po Mercurze Kasprowy.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Marka Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie. – Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w miastach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – zapowiada.

– Zakopiański Imperial to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – dodaje prezes Europlanu Artur Kozieja.

ZOBACZ TAKŻE: Orle Gniazdo w Szczyrku pod skrzydłami Mercure’a

Pod marką Mövenpick, powstałą w latach 40. w Szwajcarii, działa około 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko Chopina – 27 miesięcy nieprzerwanego wzrostu

12,8 miliona pasażerów, 110 kierunków, dwie nowe linie lotnicze – zeszłoroczne wyniki lotniska Fryderyka ...

Piotr Henicz: Wakacje, za które klienci zapłacili, czekają na nich

Zapowiadał się udany sezon, liczba klientów na lato rosła o 20 procent. Ale koronawirus ...

Delhi i Kolombo wśród nowości na Lotnisku Chopina

W czerwcu z Lotniska Chopina ruszają cztery nowe połączenia. Wzrasta liczba lotów krajowych. We ...

Betlej: Do Grecji najtaniej z Itaką, do Egiptu z TUI

Wakacje w Grecji najtaniej można było kupić w ostatnim tygodniu w biurze podróży Itaka. ...

Ferie w Hiszpanii podkręciły wyniki Cooka

O 3 procent zwiększyły się przychody Grupy Thomasa Cooka w pierwszej połowie tego roku ...

Dobre wyniki wakacji na Lotnisku Chopina

W lipcu i sierpniu Port obsłużył ponad 3,4 miliona pasażerów, było to o prawie ...