Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Fot. materiały prasowe

Accor przejmie zarządzanie zakopiańskim hotelem Imperial. Po rozbudowie obiekt będzie działał pod należącą do Accoru szwajcarską marką Mövenpick.

Hotel Imperial Zakopane zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka na mocy umowy podpisanej przez właściciela tej marki hotelowej Accor i inwestora obiektu grupę Europlan – czytamy w komunikacie Accoru.

Pięciogwiazdkowy Mövenpick Zakopane Imperial powstanie po rozbudowie historycznego obiektu Imperial Zakopane, który stoi przy ulicy Balzera 1, nieopodal szlaku do Morskiego Oka, drogi do Kuźnic i trasy prowadzącej w stronę Krupówek i centrum Zakopanego. „To miejsce pełne historycznego piękna, znane każdemu miłośnikowi górskiej stolicy Polski” – głosi komunikat.

Hotel będzie miał 142 pokoje, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum spa z gabinetami kosmetycznymi i podziemny parking. Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.

Będzie to drugi Mövenpick w Polsce (pierwszy buduje się w Kołobrzegu), a także drugi hotel Accoru w Zakopanem, po Mercurze Kasprowy.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Marka Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie. – Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w miastach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – zapowiada.

– Zakopiański Imperial to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – dodaje prezes Europlanu Artur Kozieja.

ZOBACZ TAKŻE: Orle Gniazdo w Szczyrku pod skrzydłami Mercure’a

Pod marką Mövenpick, powstałą w latach 40. w Szwajcarii, działa około 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Mauritius: Na początek zaszczepimy pracowników turystyki

Mauritius ma gotowy program szczepienia swoich obywateli. Pierwszeństwo mają osoby, które kontaktują się z ...

PAŻP: 46 milionów złotych na nowe radary

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej podpisała umowę z Konsorcjum B&W na wybudowanie czterech nowych Ośrodków ...

Trzy scenariusze dla greckiej turystyki

Przez dwa do ponad pięciu lat może powracać grecka branża turystyczna do przychodów z ...

W Egipcie można już zjeść kolację pod piramidami

9 Pyramids Lounge to pierwsza restauracja na płaskowyżu z piramidami w Gizie. Otwarty we ...

Turcja: Turyści brytyjscy wjadą bez warunków. Są przecież zaszczepieni

Turcja nie będzie wymagać od Brytyjczyków zaświadczenia o szczepieniu na covid-19, a 15 kwietnia ...

12 czerwca ruszy pociąg z Kowla do Chełma

12 czerwca zacznie kursować pociąg z Kowla na północnym zachodzie Ukrainy do Chełma w ...