Aktualizacja: 02.04.2019 00:46 Publikacja: 02.04.2019 00:46
Foto: 123rf
Rosną płace (6,25 procent w styczniu i lutym, licząc rok do roku) i poprawiają się nastroje Polaków (+6 punktów w badaniu TNS Consumer Index w marcu), ale nie poprawia się sprzedaż wycieczek w biurach podróży – tak można streścić początek materiału, w którym prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej opisuje trzeci tydzień marca w turystyce zorganizowanej. To „może już nieco niepokoić" - komentuje.
W efekcie – opisuje ekspert - sprzedaż „można szacować co najwyżej w okolicach zera, a wzrost sprzedaży skumulowanej spadł już prawdopodobnie do poziomu niższego niż 5 procent. Jest ona więc o prawie 40 procent mniejsza od dynamiki ubiegłorocznej, która o tej porze wynosiła niewiele poniżej 45 procent".
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas