Dobra cena za hotel? Tak, ale przy natychmiastowej płatności

Hotele są gotowe oferować specjalne ceny, ale chciałyby dostawać za nie pieniądze od razu, a nie w momencie przyjazdu klienta czy po jego wyjeździe. Tunezyjska sieć El Mouradi od listopada będzie miała taką możliwość.

Publikacja: 20.10.2020 08:10

Dobra cena za hotel? Tak, ale przy natychmiastowej płatności

Foto: Fot. elmouradi.com

Oferty specjalne w hotelach to nie nowość – obiekty od dawna kuszą klientów rabatami. Niektórych rezerwacji nie można już cofnąć bez straty, inne dostępne są tylko dla touroperatorów w ramach wczesnej rezerwacji, i choć mogą napędzać popyt, nie zawsze od razu dają przychód. A ten w dzisiejszych czasach jest szczególnie potrzebny.

Tunezyjska sieć El Mouradi, doskonale znana także polskim agentom turystycznym, będzie od listopada testować nowe rozwiązanie technologiczne – podaje portal branży turystycznej Destination Tunisie. Mowa o B2Bpay stworzonym przez firmę Cyberesa. Jak twierdzi Wassim Ghillis z Cyberesy, narzędzie pozwoli od razu pobierać opłaty za rezerwację, dzięki czemu hotele będą mogły tworzyć dynamiczne oferty i lepiej zarządzać przychodami.

CZYTAJ TEŻ: Tunezyjska turystyka straciła 60 procent przychodów

W zależności od obłożenia, popytu czy działań konkurencji nie tylko określą poziom ceny, ale też warunki rezygnacji. Jest to o tyle korzystne w obecnej sytuacji, że partnerzy nie będą musieli płacić za zamówione miejsca z wyprzedzeniem, ale dopiero kiedy sprzedadzą wyjazd klientowi, a mimo to skorzystać rabatu. Jak mówi dyrektor sprzedaży sieci El Mouradi, Anis Sehili, zainteresowanie wczesną rezerwacją spada, a to oznacza, że biura podróży niechętnie płacą za nią hotelom.

Sehili zapewnia, że sieć chce jeszcze mocniej zaistnieć na rynkach europejskich i w dalekich krajach, dzięki nowemu rozwiązaniu będzie też mogła współpracować z portalami obsługującymi klientów bezpośrednich. Co ważne, uniknie problemów z ewentualnym brakiem płatności za pobyt.

Oferty specjalne w hotelach to nie nowość – obiekty od dawna kuszą klientów rabatami. Niektórych rezerwacji nie można już cofnąć bez straty, inne dostępne są tylko dla touroperatorów w ramach wczesnej rezerwacji, i choć mogą napędzać popyt, nie zawsze od razu dają przychód. A ten w dzisiejszych czasach jest szczególnie potrzebny.

Tunezyjska sieć El Mouradi, doskonale znana także polskim agentom turystycznym, będzie od listopada testować nowe rozwiązanie technologiczne – podaje portal branży turystycznej Destination Tunisie. Mowa o B2Bpay stworzonym przez firmę Cyberesa. Jak twierdzi Wassim Ghillis z Cyberesy, narzędzie pozwoli od razu pobierać opłaty za rezerwację, dzięki czemu hotele będą mogły tworzyć dynamiczne oferty i lepiej zarządzać przychodami.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Hotelarze oceniają, że październik był stabilny, ale listopad zapowiada się słabo
Hotele
Booking.com narzeka na koszty. Będzie zwalniał pracowników
Hotele
Grecka Grupa Mitsis zainwestuje ćwierć miliarda euro w odnowienie swoich hoteli
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Hotele
Prezes HOTREC: Atutem europejskiego hotelarstwa są tradycja i gościnność. Warto się ich trzymać