Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Pixabay

Co drugi pracownik z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com pomaga klientom przy wyborze oferty. Choć firma sprzedaje w internecie, przyznaje, że turyści potrzebują kontaktu z człowiekiem

Co druga z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com osób pracuje nad indywidualnymi zapytaniami potencjalnych klientów – informuje portal Touristik Aktuell. Tylko w Berlinie w centrum obsługi pracuje prawie tysiąc konsultantów, którzy w 25 językach odpowiadają na pytania internautów. – Kontakt osobisty pozostaje ważny nawet w czasach cyfryzacji – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw współpracy partnerskiej w Booking.com.

Firma chętnie współpracuje też z tradycyjnymi agentami turystycznymi. W ramach programu afiliacyjnego jego ofertę sprzedaje już 15 tysięcy partnerów. Dla nich główną zaletą tej kooperacji jest dostęp do 1,6 miliona ofert zakwaterowania. Około 30 procent z nich to typowe hotele, wśród propozycji znajdują się także mieszkania wakacyjne, łodzie, a nawet igloo. Łącznie portal dysponuje ponad 30 rodzajami zakwaterowania.

W Niemczech współpraca między serwisem a agentami została nawiązana po raz pierwszy pod koniec 2016 roku. Później do swojej oferty propozycje od Booking.com włączyła sieć biur DER. Agenci mają zagwarantowaną prowizję, której wysokość zależy od dostawcy i rodzaju oferty. Pieniądze przelewane są na konto sprzedawcy w kolejnym miesiącu lub wypłacane za pośrednictwem systemu Paypal.

Mogą Ci się również spodobać

Piloci Ryanaira szykują strajk

Niemiecki związek zawodowy pilotów Cockpit (VC) zapowiedział strajk pilotów pracujących w Ryanairze. Nie podał ...

Enter Air powoli się rozgrzewa do (re)startu

Enter Air przygotowuje się do wznowienia lotów na szerszą skalę. Popyt jednak jeszcze długo ...

IATA zaostrza warunki agentom, ECTAA protestuje

Linie lotnicze zrzeszone w Międzynarodowym Zrzeszeniu Przewoźników Powietrznych IATA zlikwidowały konsultacje z biurami podróży ...

Branża lotnicza: Nie zamykać arbitralnie kierunków

Zabranianie latania do niektórych krajów jest nieuzasadnione. Brak jasnych kryteriów powoduje chaos i uniemożliwia ...

AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

AccorHotels chciał stworzyć portal konkurujący z największymi sprzedawcami miejsc hotelowych na świecie. Po dwóch ...

TUI liderem turystyki wyjazdowej w Polsce

Mimo stagnacji na polskim rynku turystyki wyjazdowej, udało nam się urosnąć i zapewnić miejsce ...