Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Pixabay

Co drugi pracownik z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com pomaga klientom przy wyborze oferty. Choć firma sprzedaje w internecie, przyznaje, że turyści potrzebują kontaktu z człowiekiem

Co druga z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com osób pracuje nad indywidualnymi zapytaniami potencjalnych klientów – informuje portal Touristik Aktuell. Tylko w Berlinie w centrum obsługi pracuje prawie tysiąc konsultantów, którzy w 25 językach odpowiadają na pytania internautów. – Kontakt osobisty pozostaje ważny nawet w czasach cyfryzacji – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw współpracy partnerskiej w Booking.com.

Firma chętnie współpracuje też z tradycyjnymi agentami turystycznymi. W ramach programu afiliacyjnego jego ofertę sprzedaje już 15 tysięcy partnerów. Dla nich główną zaletą tej kooperacji jest dostęp do 1,6 miliona ofert zakwaterowania. Około 30 procent z nich to typowe hotele, wśród propozycji znajdują się także mieszkania wakacyjne, łodzie, a nawet igloo. Łącznie portal dysponuje ponad 30 rodzajami zakwaterowania.

W Niemczech współpraca między serwisem a agentami została nawiązana po raz pierwszy pod koniec 2016 roku. Później do swojej oferty propozycje od Booking.com włączyła sieć biur DER. Agenci mają zagwarantowaną prowizję, której wysokość zależy od dostawcy i rodzaju oferty. Pieniądze przelewane są na konto sprzedawcy w kolejnym miesiącu lub wypłacane za pośrednictwem systemu Paypal.

Mogą Ci się również spodobać

Cristescu na czele hoteli należących do wojska

Rada nadzorcza AMW Hotele wybrała na prezesa tej spółki prezesa Polskiego Holdingu Hotelowego Gheorghe ...

Pocisk KRLD minął się z samolotem Air France

Wystrzelony 28 lipca przez Koreę Północną międzykontynentalny pocisk balistyczny, który spadł do Morza Japońskiego, ...

Turyści wciąż wolą hotel od mieszkania na dobę

Ministerstwo Sportu i Turystyki widzi konieczność uregulowania najmu krótkoterminowego. Witold Bańka, szef resortu, zadeklarował, ...

Mniej chętnych na nocleg w trzech gwiazdkach

W lutym najmocniej podrożały noclegi w obiektach niekategoryzowanych i hotelach o standardzie jednej gwiazdki. ...

Niemcy chcą ubezpieczeń od upadku linii lotniczych

Niemieckie Stowarzyszenie Urzędów Ochrony Konsumentów chce, by linie lotnicze zabezpieczały się przed skutkami upadłości ...

Sun & Fun reklamuje się w telewizji i internecie

Biuro podróży Sun & Fun Holidays rozpoczął kampanię reklamującą jego wyjazdy na lato. Kampania ...