Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Pixabay

Co drugi pracownik z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com pomaga klientom przy wyborze oferty. Choć firma sprzedaje w internecie, przyznaje, że turyści potrzebują kontaktu z człowiekiem

Co druga z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com osób pracuje nad indywidualnymi zapytaniami potencjalnych klientów – informuje portal Touristik Aktuell. Tylko w Berlinie w centrum obsługi pracuje prawie tysiąc konsultantów, którzy w 25 językach odpowiadają na pytania internautów. – Kontakt osobisty pozostaje ważny nawet w czasach cyfryzacji – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw współpracy partnerskiej w Booking.com.

Firma chętnie współpracuje też z tradycyjnymi agentami turystycznymi. W ramach programu afiliacyjnego jego ofertę sprzedaje już 15 tysięcy partnerów. Dla nich główną zaletą tej kooperacji jest dostęp do 1,6 miliona ofert zakwaterowania. Około 30 procent z nich to typowe hotele, wśród propozycji znajdują się także mieszkania wakacyjne, łodzie, a nawet igloo. Łącznie portal dysponuje ponad 30 rodzajami zakwaterowania.

W Niemczech współpraca między serwisem a agentami została nawiązana po raz pierwszy pod koniec 2016 roku. Później do swojej oferty propozycje od Booking.com włączyła sieć biur DER. Agenci mają zagwarantowaną prowizję, której wysokość zależy od dostawcy i rodzaju oferty. Pieniądze przelewane są na konto sprzedawcy w kolejnym miesiącu lub wypłacane za pośrednictwem systemu Paypal.

Mogą Ci się również spodobać

Turyści z dalekich krajów bardziej zainteresowani Polską

Prawie sześciokrotnie wzrosła liczba wyszukiwań wakacyjnych lotów do Polski z Korei Południowej, które zarejestrował ...

Na lotnisku w Poznaniu stanie hotel dla młodych ludzi

Hotel marki Moxy, należącej do Marriott International, powstanie w ciągu dwóch lat w pobliżu ...

POT: Promuj się, sprzedając za pół ceny

Do 28 lutego, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, restauratorzy, a także organizacje i instytucje związane ...

Hoper zainwestuje pieniądze japońskiego giganta

Sumitomo Corporation, jedna z największych firm w Japonii, kupiła za 8,5 miliona złotych 12 ...

Port? Dziękuję, postoję na statku

Amerykanie nie są pewni, czy porty, do których zawijają ich statki, są bezpieczne. Strach ...

Niemcy w tym roku nie będą oszczędzać na podróżach

Niemcy chcą podróżować w tym roku tak samo często jak w zeszłym. Najwięcej pojedzie ...