BWH – trzy firmy hotelowe pod jednym szyldem

Fot. www.bestwesterndevelopers.com

Pod wspólną nazwą BWH Hotel Group działać będą Best Western, WorldHotels i SureStay.

BWH Hotel Group powstała w wyniku połączenia trzech firm hotelowych – Best Western Hotels & Resorts, przejętej przez nią w lutym ubiegłego roku WorldHotels Collection, która ma prawie 300 wysokiej klasy obiektów na całym świecie, oraz SureStay Hotel Group – informuje w komunikacie biuro prasowe Best Western.

CZYTAJ: Grupa Best Western bogatsza o nową markę i 300 hoteli

W skład BWH wchodzi 17 marek hotelowych: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Executive Residency by Best Western, Vīb, Gle, Aiden, Sadie, BW Premier Collection i BW Signature Collection (Best Western Hotels & Resorts), WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive (WorldHotels Collection) oraz marki franczyzowe SureHotel, SureHotel Plus, SureHotel Collection i SureHotel Studio (SureStay Hotel Group).

– BWH Hotel Group powstała na fundamentach Best Western Hotels & Resorts, marki hotelowej, która może pochwalić się ponad 70-letnią tradycją – mówi dyrektor zarządzająca BWH na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję, Saija Kekkonen, cytowana w komunikacie. Jak dodaje, BWH ma w ofercie obiekty każdego rodzaju – od ekonomicznych po luksusowe. W sumie jest ich prawie 4,7 tysiąca w ponad 100 krajach.

ZOBACZ TAKŻE: Best Western otworzył nowy hotel we Wrocławiu

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Egipt planuje nowe kurorty turystyczne i nową stolicę

45 miliardów dolarów to budżet planu strategicznego „Vision 2030” przygotowanego przez rząd Egiptu. Przewidziano ...

Turysta nad prezent przekłada dobrą obsługę

Turyści nie przywiązują wielkiej uwagi do programów motywacyjnych. Zamiast dostawać prezenty za lojalność, wolą ...

Jaskółka z Brukseli zapowiada otwarcie granic?

Za kilka dni, 13 maja, Komisja Europejska ogłosi wskazówki dotyczące reżimu sanitarnego w turystyce ...

TUI rośnie zgodnie z planem

O 7,2 procent wyższy obrót, zysk operacyjny większy o 26 procent, sprzedaż oferty letniej ...

Kolejna rekordowa „Polska za pół ceny”

W wiosennej akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” wzięło udział ponad ...

30. wakacje z Itaką już czekają

Więcej Grecji i Turcji, Fuerteventura i Lanzarote prawie na wyłączność, nowe hotele we Włoszech ...