W Kołobrzegu buduje się Crowne Plaza

Fot. materiały prasowe

Spółka Baltic Wave podpisała umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group. Hotel, który buduje w Kołobrzegu, działał będzie pod należącą do tej grupy hotelowej marką Crowne Plaza.

Firma deweloperska Baltic Wave poinformowała, że budowany przez nią w Kołobrzegu hotel przyjmie markę Crowne Plaza grupy hotelowej InterContinental (IHG).

CZYTAJ: Ruszyła budowa hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu

„Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort połączy biznesowe DNA marki z udogodnieniami charakterystycznymi dla prestiżowych hoteli w kurortach” – czytamy w komunikacie.

Fot. materiały promocyjne

14-kondygnacyjny, pięciogwiazdkowy Crowne Plaza Kołobrzeg Resort powstaje w uzdrowiskowej części Kołobrzegu, 200 metrów od plaży. Będzie jednym z najwyższych budynków w mieście. Znajdą się w nim między innymi basen panoramiczny typu infinity edge (z ukrytą krawędzią), kryty kompleks basenowy, strefa spa i wellness, bar i kawiarnia widokowa, restauracje, a także przestrzeń konferencyjno-bankietowo-wystawiennicza z salą na 500 osób. Do części konferencyjnej będą mogły wjeżdżać samochody, co pozwoli na organizację wydarzeń związanych z prezentacją nowych modeli aut. 468 apartamentów inwestor udostępni w sprzedaży w systemie condo. Prace budowlane mają zakończyć się w 2021 roku.

– Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym Crowne Plaza Resort – mówi dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG, Miguel Martins, cytowany w komunikacie. – Dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych i pięciogwiazdkowym udogodnieniom inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu. Istotna jest również sama lokalizacja obiektu – Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. To idealne miejsce dla hotelu marki Crowne Plaza – dodaje Martins.

CZYTAJ TAKŻE: InterContinental zapowiada nowy hotel we Wrocławiu

– Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale nadal brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych – zauważa prezes Baltic Wave Tomasz Wajsgerber. – Potencjał inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Jesteśmy przekonani, że marka Crowne Plaza podkreśli luksusowy charakter hotelu i przyciągnie do nas gości oczekujących najwyższego standardu – dodaje.

Marka Crowne Plaza istnieje od 1983 roku, dziś działa pod nią ponad 430 hoteli na całym świecie. Pierwszy polski Crowne Plaza ma się niedługo otworzyć w Warszawie. IHG ma w sumie ponad 5,9 tysiąca hoteli w ponad 100 krajach.

Fot. materiały promocyjne

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Upały zmniejszyły zysk Thomasa Cooka

280 milionów, a nie jak zakładano wcześniej 323 miliony funtów, zarobi w tym roku ...

Wizz Air ma siedem nowych tras z Lotniska Chopina

Węgierski Wizz Air dodał siódmy samolot w bazie na Lotnisku Chopina i uruchamił siedem ...

Turystyka w dobie wirusa? Firma z Poznania ma pomysł na kampery

Wynajmig.pl wie, jak ominąć gwarne hotele i zatłoczone miejsca. Z pomocą przychodzi ekonomia współdzielenia. ...

Touroperatorzy 2019: Nie powtórzymy błędu z zeszłego roku

Najbliższy sezon letni powinien poprawić sytuację finansową biur podróży. Chyba, że wydarzy się coś ...

DER Touristik buduje w Chorwacji

50 milionów euro zainwestuje DER Touristik w budowę swojego pierwszego hotelu w Chorwacji. Czterogwiazdkowy ...

Agenci tracą na last minute

Zarobki z last minute w Niemczech uciekają agentom stacjonarnym i przechodzą do internetu. Jeśli ...