Karnet na narty jak bilet lotniczy

Dynamiczne zmiany cen karnetów narciarskich to sposób firmy Tatry Mountain Resorts na zarządzanie ruchem turystycznym w ośrodkach zimowych i poprawę jakości obsługi

Publikacja: 29.10.2018 23:23

Karnet na narty jak bilet lotniczy

Foto: materiały prasowe

Ceny biletów na wyciągi będą ustalane w zależności od zainteresowania klientów – im więcej ludzi wykupi zjazdy na dany region i dzień, tym koszt dla kolejnych będzie wyższy zdecydowała Tatry Mountain Resorts (TMR), firma która zarządza ośrodkami narciarskimi na Słowacji (Jasna, Szpindlerowy Młyn, Tatralandia), w Czechach i w Polsce (Szczyrk).

Wszystko za sprawą Gopass, systemu lojalnościowego, który działa przede wszystkim jako osobisty karnet narciarski. Z programu korzysta już milion ludzi. Jeśli klient nie wykorzysta opłaconych zjazdów, będzie mógł wymienić punkty na wejściówki do parku wodnego Tatralandia lub Beszenowa. W ten sposób system pomoże równomiernie rozłożyć ruch turystyczny na poszczególne ośrodki zimowe przez cały sezon. Karnety można kupować przez stronę internetową a, jak zapowiada dyrektor marketingu w TMR Juraj Chovanak, różnice w cenach między najtańszą a najdroższą wersją mogą sięgać 50 procent.

– W początkowym okresie sprzedaży będzie można kupić bilety już za 9 euro za dzień – zapowiada Chovanak. Ta cena obejmuje szusowania na początku i końcu sezonu. Z kolei najdrożej będzie w święta Bożego Narodzenia (najtańszy bilet 27 euro) i w Sylwestra (38 euro). Dynamiczne kształtowanie cen będzie wprowadzone na początek w Jasnej, później w Szpindlerowym Młynie, a także w Szczyrku.

Tegoroczną nowością dla narciarzy wypoczywających w Szpindlerowym Młynie będzie też możliwość kupienia karnetów w centrach obsługi klientów, tzw. Gopass Points. Zostaną one wyposażone w automatyczne kioski z ekranami dotykowymi.

System Gopass to nie tylko strona internetowa, ale też aplikacja mobilna, dzięki której można śledzić liczbę przejechanych kilometrów na nartach i sprawdzać wyniki w zawodach Ski Challange, ale przede wszystkim pozyskać informacje o wydarzeniach, śniegu na stokach, godzinach otwarcia kolejek i wyciągów i dowiedzieć się, ile czasu trzeba spędzić w kolejce na wyciąg w ośrodku Jasna Tatry Niskie.

Tatra Mountain Resorts zapowiedziała też oddanie w tym roku w Szczyrku 6-osobowej kolejki krzesełkowej na trasie Hala Skrzyczeńska – Zbójnicka Kopa, która mimo że krótka, bo jedynie 700-metrowa, to ma duże znaczenie. Odcinek ten połączy Szczyrk Mountain Resort z Centralnym Ośrodkiem Sportowym Skrzyczne.

Poprawiony zostanie również system naśnieżania, w nadchodzącym sezonie wykorzystywane będą także nowoczesne ratraki, które mają wbudowany system nawigacji satelitarnej monitorujący pokrywę śniegu.

Dla dzieci otwarta zostanie szkółka narciarska Maxiland w Czyrnej z dwoma wyciągami taśmowymi. Będzie tam można skorzystać z usług instruktorów dla najmłodszych. W tym roku pojawią się również nowe restauracje Grill, Apres Ski Solisko, Frebox bar Hala Skrzyczeńska i Bistro Czyrna.

Ceny biletów na wyciągi będą ustalane w zależności od zainteresowania klientów – im więcej ludzi wykupi zjazdy na dany region i dzień, tym koszt dla kolejnych będzie wyższy zdecydowała Tatry Mountain Resorts (TMR), firma która zarządza ośrodkami narciarskimi na Słowacji (Jasna, Szpindlerowy Młyn, Tatralandia), w Czechach i w Polsce (Szczyrk).

Wszystko za sprawą Gopass, systemu lojalnościowego, który działa przede wszystkim jako osobisty karnet narciarski. Z programu korzysta już milion ludzi. Jeśli klient nie wykorzysta opłaconych zjazdów, będzie mógł wymienić punkty na wejściówki do parku wodnego Tatralandia lub Beszenowa. W ten sposób system pomoże równomiernie rozłożyć ruch turystyczny na poszczególne ośrodki zimowe przez cały sezon. Karnety można kupować przez stronę internetową a, jak zapowiada dyrektor marketingu w TMR Juraj Chovanak, różnice w cenach między najtańszą a najdroższą wersją mogą sięgać 50 procent.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10