Branża turystyczna – silna różnorodnością czy słaba podziałami?

„Branża turystyczna – silna różnorodnością/słaba podziałami (niepotrzebne skreślić)” – to temat najnowszej debaty z cyklu „Cztery strony turystyki”, podczas której jej uczestnicy będą mówili o cieniach i blaskach codziennej pracy dla branży turystycznej.

Publikacja: 14.04.2021 01:14

Branża turystyczna – silna różnorodnością czy słaba podziałami?

Foto: Fot. Adobe Stock

Ostatni rok przyniósł spore przetasowania wśród organizacji reprezentujących branżę turystyczną i sektory gospodarki do niej zbliżone. Pojawiły się nowe inicjatywy i nowi liderzy, inni z kolei zniknęli.

W efekcie mamy całą paletę szyldów: PIT, TOO, IT RP, PRT, OSAT, PZOT, PITM, KIT, OIRT, IGHP, PIH, RPSiW, SKKP, SOIT i wiele innych, o „obywatelskim ministerstwie turystyki” nie wspominając. Nawet ktoś z branży turystycznej może się pogubić, a co dopiero media niebranżowe i opinia publiczna.

  • Czym różnią się poszczególne organizacje od siebie?
  • Co mają do zaoferowania członkom?
  • Czy możliwa jest współpraca między nimi?
  • Czy w tej różnorodności tkwi siła czy słabość branży turystycznej?
  • I co ze skutecznością ich pracy na rzecz branży turystycznej?

Nad tym wszystkim w kolejnej naszej rozmowie z cyklu „Cztery strony turystyki” będą się zastanawiać:

Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej
Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki, prezes ECTAA
Piotr Henicz, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki, wiceprezes Polskiego Związku Organizatorów Turystyki
Marcin Wujec, prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych
Rafał Marek, prezes Krakowskiej Izby Turystyki

Moderatorem panelu będzie: Filip Frydrykiewicz, redaktor serwisu Turystyka.rp.pl.

Zapraszamy w poniedziałek, 19 kwietnia, o godzinie 9.30.

Transmisję można oglądać na żywo w serwisie Turystyka.rp.pl lub na

https://www.facebook.com/Turystykarzeczpospolita

Partnerem cyklu jest ERGO Ubezpieczenia Podróży.

ZOBACZ INNE SPOTKANIA z cyklu „Cztery strony Turystyki”:

Ostatni rok przyniósł spore przetasowania wśród organizacji reprezentujących branżę turystyczną i sektory gospodarki do niej zbliżone. Pojawiły się nowe inicjatywy i nowi liderzy, inni z kolei zniknęli.

W efekcie mamy całą paletę szyldów: PIT, TOO, IT RP, PRT, OSAT, PZOT, PITM, KIT, OIRT, IGHP, PIH, RPSiW, SKKP, SOIT i wiele innych, o „obywatelskim ministerstwie turystyki” nie wspominając. Nawet ktoś z branży turystycznej może się pogubić, a co dopiero media niebranżowe i opinia publiczna.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Akcje Specjalne
Firmy chcą działać w sposób zrównoważony
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży