Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci uprawnieni do dawania rabatów, odbierając pr...

Niemieccy agenci sprzedają więcej rejsów

Rejsy wycieczkowe zyskały uznanie niemieckich turystów. Co ważne dla agentów, ten rodzaj oferty klienci kupują najczęściej w biurach stacjonarnych

Sun & Fun – najpierw stabilność i jakość, potem ilość

Nie mamy ambicji być pierwsi, naszą ambicją jest jakość i stabilność. Dobrej opinii nie da się kupić tanimi wycieczkami, trzeba na nią pracować latami – mó...

Betlej: Polskie biura podróży zarabiają śmiesznie mało

Porównanie warunków ekonomicznych w Polsce i w krajach nadbałtyckich i przyjrzenie się na tym tle wynikom biura podróży Novaturas prowadzi do wniosku, że n...

Mouzenidis: Cypr na śniadanie

Mouzenidis Travel poszerza ofertę o wyjazdy na Cypr. Wyspa w ostatnich latach wyraźnie zyskuje w Polsce popularność. W tym roku ma ją odwiedzić ponad 100 t...

Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Best Reisen rośnie na egzotyce

Biuro podróży Best Reisen zanotowało bardzo dobry wynik w 2018 roku – jego przychody urosły o ponad 65 procent. Kolejny sezon zapowiada się jeszcze lepiej

Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach part...

TUI łączy formy sprzedaży

Niemiecki TUI już przed paroma tygodniami zapowiadał mocniejsze połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową. Teraz tworzy oddzielny zespół, który będzi...

Betlej: W Polsce wzrost popytu na wycieczki większy niż u sąsiadów

52 złote w ostatnim tygodniu, a 163 złote w ciągu ostatnich pięciu tygodni – o tyle wzrosła średnia cena tegorocznych wakacji w biurach podróży – podaje ek...

Rafał Szczęsny na czele HanseMerkur w Polsce

Poszerzyć siatkę sprzedawców – to jedno z zadań, jakie stawia sobie nowy szef polskiego oddziału niemieckiej firmy ubezpieczeniowej HanseMerkur, specjalizu...

Wróciła „Itaka pod Żaglami”, tym razem… z rowerami

Zgodnie z zapowiedzią prezesa Itaki Mariusza Jańczuka, do oferty tego biura podróży powróciły rejsy statkiem po Wyspach Kanaryjskich i Maderze. W programac...

Leila Ben Arfi: Estetyka w turystyce jest dla mnie ważna

Prowadzi biuro podróży od 27 lat. Pokonując trudności, ale i wykorzystując atuty, jakie daje jej pochodzenie i płeć, stworzyła firmę, która weszła do pierw...

Luksusowe wakacje tylko u agenta

Dertour Deluxe, touroperator specjalizujący się w wyjazdach dla wymagających klientów, chce sprzedawać ofertę tylko przez stacjonarne biura podróży. W inte...

Upadło biuro podróży Olimp

Krakowskie biuro podróży Olimp, specjalizujące się w wyjazdach narciarskich do Włoch i Austrii i turystyce młodzieżowej, ogłosiło niewypłacalność. Właścici...

Kto szuka u agenta, kupuje w internecie

W ciągu ostatnich 12 lat odsetek klientów, którzy przeglądają strony internetowe w poszukiwaniu idealnych wakacji, ale kupują je w tradycyjnym biurze, spad...

Kayak zwalnia ludzi w Europie

Ponad 50 pracowników zatrudnionych w europejskich biurach Kayaka pożegna się z pracą. Firma łączy kilka działów marketingu, żeby poprawić efektywność i prz...

Andryszak: Po słabym styczniu sprzedaż ruszyła

W niemieckim TUI rezerwacje na lato 2019 roku są na zeszłorocznym, rekordowym poziomie – twierdzi prezes TUI Deutschland Marek Andryszak

Jacek Socha na pokładzie Grecosa

Jacek Socha, menedżer specjalizujący się w kontraktowaniu hoteli, a ostatnio dyrektor handlowy w Small Planet, zasilił szeregi zespołu biura podróży Grecos

eSky rośnie dwucyfrowo

W 2018 roku Grupa eSky, agent turystyczny działający online, wypracowała prawie 1,5 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży, z czego 180 milionów złotych...