Orbis podmienia marki w Ursusie – zamiast ibisa będzie Mercure

materiały prasowe

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station miał być pierwotnie hotelem sieci ibis. W trakcie trwania inwestycji Orbis doszedł do wniosku, że lepszy będzie wyższej klasy Mercure

Jesienią w Warszawie przy ulicy Cykady 2, zostanie otwarty nowy hotel, którego zarządzaniem zajmie się Orbis. Hotel będzie działał pod marką Mercure.

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station stanie w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolei podmiejskiej Ursus Północ i głównych arterii komunikacyjnych. Hotel będzie miał 214 pokojów o zróżnicowanej strukturze, w tym 80 z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty i 15 apartamentów. Oprócz tego w hotelu znajdą się fitness, kompleks saun (w tym saunę bio, suchą i mokrą) i garaż podziemny. Obiekt będzie miał cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m2, a także restauracja Winestone.

– Pierwotnie, gdy podpisywana była umowa zarządzania w 2016 roku, hotel miał dołączyć do sieci ibis Styles – wyjaśnia cytowany w komunikacie Orbisu prezes Hotel Style Wojciech Żukiewicz (inwestor i właściciel hotelu). – Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od tego czasu uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu. Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim, przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe.

Hotel, który przyjmie pierwszych gości przed końcem roku, rozpoczął już rekrutowanie pracowników.

Pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu czterogwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Inwestorem hotelu jest spółka Hotel Style z Krakowa należąca do grupy kapitałowej WB Finance. Autorem projektu budynku jest pracownia SAO Investments pod kierownictwem architekta Filipa Adamczaka. Za koordynację projektu nowoczesnych i designerskich wnętrz, które nawiązują do pierwszej w Polsce elektrycznej kolei dojazdowej (EKD) odpowiada Małgorzata Jezierska z firmy db Group, która równocześnie prowadzi nadzór nad realizacją hotelu z ramienia Inwestora.

„Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością. Obecnie na całym świecie pod marką Mercure działa ponad 790 hoteli w 63 krajach. Marka Mercure jest uważana za jedną z najsilniejszych marek hotelowych na świecie. W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne 5 otworzy się do końca 2022 roku” – czytamy w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Betlej: W biurach podróży koszty w górę, ceny w dół

Ceny wyjazdu do Egiptu wyraźnie przewyższają ceny wakacji w Bułgarii. Odwrotnie niż przed rokiem. ...

Gdańsk: W tym roku obsłużymy ponad 5 milionów pasażerów

O 15 procent więcej pasażerów niż rok wcześniej obsłużyło lotnisko w Gdańsku. Było to ...

Malediwy i Chicago w zimowej siatce Air France KLM

Malé, Chicago i Pointe-?-Pitre z Air France, a także Cartagena, Freetown, Mauritius, Minneapolis, Monrovia, ...

Rainbow: Mamy trzydzieści gorących hoteli

W lipcu rusza na Zakintos pięciogwiazdkowy hotel należącej do biura podróży Rainbow marki White ...

Polacy dają wysoką notę atrakcyjności turystycznej Włoch

Włochy są wymarzonym celem wyjazdu turystycznego dla prawie 9 na 10 Europejczyków – wynika ...

Polacy odkrywają nowe regiony Czech

W pierwszym półroczu 2017 roku do Czech przyjechało ponad 286 tysięcy Polaków, o 13 ...