Orbis podmienia marki w Ursusie – zamiast ibisa będzie Mercure

materiały prasowe

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station miał być pierwotnie hotelem sieci ibis. W trakcie trwania inwestycji Orbis doszedł do wniosku, że lepszy będzie wyższej klasy Mercure

Jesienią w Warszawie przy ulicy Cykady 2, zostanie otwarty nowy hotel, którego zarządzaniem zajmie się Orbis. Hotel będzie działał pod marką Mercure.

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station stanie w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolei podmiejskiej Ursus Północ i głównych arterii komunikacyjnych. Hotel będzie miał 214 pokojów o zróżnicowanej strukturze, w tym 80 z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty i 15 apartamentów. Oprócz tego w hotelu znajdą się fitness, kompleks saun (w tym saunę bio, suchą i mokrą) i garaż podziemny. Obiekt będzie miał cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m2, a także restauracja Winestone.

– Pierwotnie, gdy podpisywana była umowa zarządzania w 2016 roku, hotel miał dołączyć do sieci ibis Styles – wyjaśnia cytowany w komunikacie Orbisu prezes Hotel Style Wojciech Żukiewicz (inwestor i właściciel hotelu). – Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od tego czasu uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu. Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim, przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe.

Hotel, który przyjmie pierwszych gości przed końcem roku, rozpoczął już rekrutowanie pracowników.

Pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu czterogwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Inwestorem hotelu jest spółka Hotel Style z Krakowa należąca do grupy kapitałowej WB Finance. Autorem projektu budynku jest pracownia SAO Investments pod kierownictwem architekta Filipa Adamczaka. Za koordynację projektu nowoczesnych i designerskich wnętrz, które nawiązują do pierwszej w Polsce elektrycznej kolei dojazdowej (EKD) odpowiada Małgorzata Jezierska z firmy db Group, która równocześnie prowadzi nadzór nad realizacją hotelu z ramienia Inwestora.

„Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością. Obecnie na całym świecie pod marką Mercure działa ponad 790 hoteli w 63 krajach. Marka Mercure jest uważana za jedną z najsilniejszych marek hotelowych na świecie. W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne 5 otworzy się do końca 2022 roku” – czytamy w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Francuscy turyści wracają do biur podróży

Nawet 8-procentowy wzrost sprzedaży notują francuscy touroperatorzy od początku tego roku. To dobra odmiana ...

Polisę turystyczną trzeba dopasować do potrzeb klienta

Klienci biur podróży powinni być rzetelnie poinformowani przez sprzedawcę, ile dostaną na leczenie w ...

TUI Poland zabierze klientów do Attyki

TUI Poland wprowadza do oferty kolejny kierunek grecki – tym razem będzie to Attyka. ...

Best Reisen: Rośniemy na egzotyce

O 68,1 procent w porównaniu z rokiem poprzednim zwiększyły się w tym roku przychody ...

Rosja nieprzygotowana na przyjazd kibiców

Rosja nie jest przygotowana na przyjęcie kibiców piłkarskich mistrzostw świata – uważa szefowa Stowarzyszenia ...

Ponad 2 miliony miejsc w samolotach więcej

Trwa gorący sezon na lotniskach. Przewoźnicy tej zimy oferują w samolotach prawie 19 milionów ...