Orbis podmienia marki w Ursusie – zamiast ibisa będzie Mercure

materiały prasowe

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station miał być pierwotnie hotelem sieci ibis. W trakcie trwania inwestycji Orbis doszedł do wniosku, że lepszy będzie wyższej klasy Mercure

Jesienią w Warszawie przy ulicy Cykady 2, zostanie otwarty nowy hotel, którego zarządzaniem zajmie się Orbis. Hotel będzie działał pod marką Mercure.

Hotel Mercure Warszawa Ursus Station stanie w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolei podmiejskiej Ursus Północ i głównych arterii komunikacyjnych. Hotel będzie miał 214 pokojów o zróżnicowanej strukturze, w tym 80 z aneksem kuchennym, przeznaczonych na dłuższe pobyty i 15 apartamentów. Oprócz tego w hotelu znajdą się fitness, kompleks saun (w tym saunę bio, suchą i mokrą) i garaż podziemny. Obiekt będzie miał cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 300 m2, a także restauracja Winestone.

– Pierwotnie, gdy podpisywana była umowa zarządzania w 2016 roku, hotel miał dołączyć do sieci ibis Styles – wyjaśnia cytowany w komunikacie Orbisu prezes Hotel Style Wojciech Żukiewicz (inwestor i właściciel hotelu). – Sytuacja rynkowa, profil okolicy i rozwój tej części Warszawy od tego czasu uległy zmianie, dlatego wspólnie z grupą Orbis i Accor podjęliśmy decyzję o zmianie marki hotelu. Mercure jest znaną i rozpoznawalną na całym świecie marką hotelową, cenioną nie tylko przez gości z segmentu wypoczynkowego, ale przede wszystkim, przez osoby podróżujące służbowo i to było dla nas kluczowe.

Hotel, który przyjmie pierwszych gości przed końcem roku, rozpoczął już rekrutowanie pracowników.

Pokoje są przestronne, a jakość wnętrz i dobór materiałów wykończeniowych z pewnością spełnią oczekiwania gości szukających standardu hotelu czterogwiazdkowego. Są to istotne elementy dla osób podróżujących w celach biznesowych, stąd wspólna decyzja o zmianie marki – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Inwestorem hotelu jest spółka Hotel Style z Krakowa należąca do grupy kapitałowej WB Finance. Autorem projektu budynku jest pracownia SAO Investments pod kierownictwem architekta Filipa Adamczaka. Za koordynację projektu nowoczesnych i designerskich wnętrz, które nawiązują do pierwszej w Polsce elektrycznej kolei dojazdowej (EKD) odpowiada Małgorzata Jezierska z firmy db Group, która równocześnie prowadzi nadzór nad realizacją hotelu z ramienia Inwestora.

„Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością. Obecnie na całym świecie pod marką Mercure działa ponad 790 hoteli w 63 krajach. Marka Mercure jest uważana za jedną z najsilniejszych marek hotelowych na świecie. W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne 5 otworzy się do końca 2022 roku” – czytamy w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Na Capri schody nie dla turystów

Władze Capri, wzorem tych z Florencji, polewają schody wodą, by zniechęcić turystów do siadania ...

Brytyjskie biura podróży tną ceny

Nawet ponad 50 procent sięgają przeceny wyjazdów na sierpień u brytyjskich touroperatorów, takich jak ...

Modlin: Pomimo restartu lotów pomoc wciąż potrzebna

Lotnisko w Modlinie obsłużyło w czerwcu ponad 2,2 tysiąca pasażerów. Wznowienie operacji lotniczych nie ...

POT może przebierać w kandydatach na dyrektorów

67 kandydatów wystartowało w konkursie na dyrektorów Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej. Do obsadzenia ...

Boeing rekordowo szybko przeleciał nad Atlantykiem. Pomógł sztorm

Boeing 747 linii lotniczych British Airways ustanowił rekord czasu na trasie z Nowego Jorku ...

Niemieccy agenci turystyczni wychodzą na ulice protestować

W ponad 30 miastach odbędą się demonstracje niemieckich agentów turystycznych, którzy chcą zwrócić uwagę ...